Witaj! Anonymous

Jaki "kit" mogą sprzedać nam w sklepie - uwaga co kupujesz!

Jaki "kit" mogą sprzedać nam w sklepie - uwaga co kupujesz!

Postprzez Szpadel » 29 lip 2012, o 17:51

SNB10806.jpg
Temat opisuje nasze doświadczenia, obserwacje i znalezione przedmioty, które można nazwać sklepowym "kitem" jaki sprzedawca może wepchać kupującemu, a ten nieświadomy i podbudowany opinią handlarza, kupuje towar, który niszczy jego Storczyki.

Ostatnia historia z moim Storczykiem nauczyła mnie dwóch rzeczy. Po pierwsze, trzymaj się swoich zasad, nie wierz sprzedawcy na słowo. Po drugie, czyli już właściwie napisałem, nie wierz sprzedawcy na słowo. Jestem początkującym hodowcą tych pięknych roślin i strach przed utratą Storczyka sprawił, że popełniłem wyżej wymienione błędy i pozwoliłem się nabić w butelkę, nie sprawdzając wcześniej co powinienem kupić. Historii z wypadkiem mojego Storczyka opisuje w temacie kolekcji tych roślin, link można znaleźć w sygnaturze. Teraz wyjaśnię w kilku słowach o co chodzi.

Kupiłem felerne podłoże do Storczyków. Sprzedawca zapewniał, że jest ono odpowiednie, jak się okazało dzięki pomocy wspaniałych użytkowników tego Forum, podłoże jest do kitu. Myślałem naprawdę, że będzie w porządku przecież pisze "uniwersalne". Prawda jest taka: sypka ziemia z czymś białym, z kawałkami kory w małych, płaskich ilościach, a po w sadzeniu do doniczki tworzy zbitą masę. Strach pomyśleć, co by było gdybym nie napisał o tym na Forum i zacząłbym podlewać kwiat. Oto ten sprzedany "kit" sklepowy, zapewne jeden z wielu jaki można kupić.

SNB10806.jpg

SNB10808.jpg

SNB10814.jpg
Szpadel i jego Storczyki

Artur Szpadel T. - fotografia - zapraszam do obejrzenia moich zdjęć na profilu FB.
Szpadel
Początkujący
Początkujący

Re: Jaki "kit" mogą sprzedać nam w sklepie - uwaga co kupuje

Postprzez myrtille1986 » 29 lip 2012, o 19:32

Powiem tak podłoże zostaw sobie nie wyrzucaj ani nie pal.Może Ci się przydać do storczyków typu ludisia one lubią takie zbite wilgotne podłoże.