Witaj! Anonymous

ZIELONY FIOŁ ARLETY :-)

Re: ZIELONY FIOŁ ARLETY :-)

Postprzez gojka42 » 13 mar 2012, o 11:19

Arletko w końcu doczekałam się tu Ciebie Obrazek Takich widoków mi brakowało :-) Dziękuję jeszcze raz za spotkanie i porady odnośnie seramisu :padam:
gojka42
 

Re: ZIELONY FIOŁ ARLETY :-)

Postprzez lidka » 13 mar 2012, o 22:09

Tylko moja panno nas tu nie zaniedbuj bo jak nic Obrazek
Avatar użytkownika
lidka
Profesor
Profesor
 
Posty: 2590
Dołączył(a): 19 sty 2012, o 11:23

Re: ZIELONY FIOŁ ARLETY :-)

Postprzez arlet3 » 13 mar 2012, o 22:59

Obrazek Lideczko nie boję się Ciebie, bo fajna babka jesteś i na pewno mnie tak nie zbijesz. Obrazek

Gosiu, Celinko :serce:
Avatar użytkownika
arlet3
VIP
VIP
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 19:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ZIELONY FIOŁ ARLETY :-)

Postprzez lidka » 13 mar 2012, o 23:07

No Ciebie to z Obrazek ganiać będę !!! A tak na marginesie Grażynki nie widzę weź ją tam ode mnie Obrazek i to tak solidnie niech mi się tu zaraz melduje !!!
Avatar użytkownika
lidka
Profesor
Profesor
 
Posty: 2590
Dołączył(a): 19 sty 2012, o 11:23

Re: ZIELONY FIOŁ ARLETY :-)

Postprzez Kerstin2309 » 13 mar 2012, o 23:43

lidka napisał(a):No Ciebie to z Obrazek ganiać będę !!!


O, qrczaki! Toż to Horror lepszy jak u Hitchcoka!! lol
Nie chodzi mi na klawiaturze litera ''Ł ł'' (tą skopiowalam). Sorki.
Pozdrawiam. Krysia.
Sprzedam / Kupię / Wymienię
Kopiowanie i przetwarzanie moich zdjęć
(w części lub w całości) bez mojej zgody jest zabronione!
Avatar użytkownika
Kerstin2309
VIP
VIP
 
Posty: 1256
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 18:17
Lokalizacja: Między Płońskiem a Mławą, przy trasie gdańskiej.

Re: ZIELONY FIOŁ ARLETY :-)

Postprzez Magic83 » 14 mar 2012, o 12:23

I ja się przywitam :-) . Wątek zapowiada się niezmiernie ciekawie, o ile Lidka nie zdąży za Tobą z tą siekierą lol
Magic83
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 154
Dołączył(a): 23 sty 2012, o 15:06

Re: ZIELONY FIOŁ ARLETY :-)

Postprzez lidka » 14 mar 2012, o 22:12

No ja nie wiem !!! Arletka jak nic dogonię jak tak będziesz się ociągała !!!
Avatar użytkownika
lidka
Profesor
Profesor
 
Posty: 2590
Dołączył(a): 19 sty 2012, o 11:23

Re: ZIELONY FIOŁ ARLETY :-)

Postprzez arlet3 » 14 mar 2012, o 22:28

:język: no kurczaki co mam pokazać jak nie mam czasu na fotki? Wszystko już na razie pokazałam.
W storczykach coś wkleiłam. :serce:

Magic83 dzięki za odwiedziny i spokojnie Lidka tylko tu jest taka groźna ;-) w realu to cudowna i miła kobietka. :-)

Krysiu no lol lol lol aż się chyba bać zacznę. lol lol lol
Avatar użytkownika
arlet3
VIP
VIP
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 19:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ZIELONY FIOŁ ARLETY :-)

Postprzez lidka » 14 mar 2012, o 23:21

To też wlazłam w te storczyki !!! :mur: :mur: :mur: Tylko po co ja to zrobiłam !!! Toż mogłaś uprzedzić zołzo jedna !!
Avatar użytkownika
lidka
Profesor
Profesor
 
Posty: 2590
Dołączył(a): 19 sty 2012, o 11:23

Re: ZIELONY FIOŁ ARLETY :-)

Postprzez gojka42 » 16 mar 2012, o 10:29

Arletko to jest wszystko? :wkurzony: Zmuszasz mnie do łażenia po " Kwiacetach Arlety " :młotek: Ciekawe skąd tam się 5 wątków znalazło ;-) lol
gojka42
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Domowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości